torsdag, november 02, 2006

Alla talar svenska...

Ok, so this entry will be in Swedish since some of these comments are difficult to translate with the desired effect. It’s from a Swedish site that lists stupid commetns from people calling in or visiting the movie theater.


= Personal talar.
- Kund talar.



- Åh, Ravenous, den är skitfräck! Den handlar om att man blir vad man äter, typ! [Och om vampyrer]

- Är han lång som kommer sitta framför mig?

- När slutar filmen?
= Vilken film?
- Den som började förut. [Jaså DEN.]

- Jag vill ha en stor Pommes Frites.
= Visst (ställer fram en stor popcorn).
- NEJ! Inte popcorn, baconsnacks!

- Hej, jag skulle vilja ha en biljett till Exhibitor of the Year [Exhibitor of the Year är en utmärkelse som biografen hade fått. Vi hade ett par affischer med en massa fyrverkerier och texten Exhibitor of the Year på…]

- Jag vill boka biljetter till American X-Files.
= OK… Du menar American History X, eller?
- Ja, just det. American Express.

- Jag vill beställa biljetter till Kåt å ugly [Coyote Ugly].

- Du, jag ska gå på den där filmen om den där Einstein… ja, den där gamle gubben som blev kär. [Shakespeare in Love]

- Kommer det sitta nåt stort huvud framför mig då? [Det hoppas jag VERKLIGEN inte!]


Länk till fler kommentarer.

Inga kommentarer: